ABN AMRO wil investeren in de toekomst, maatschappelijk betrokken zijn. Daarom heeft de bank voor de sponsoring- en foundation activiteiten een leidraad gekozen: ‘Partner van de Toekomst’. De bank ondersteunt mensen en instellingen die iets willen bereiken, door een duwtje in de rug te geven bij het ontdekken van talent of bij het waarmaken van ambities, door mensen te stimuleren alles eruit te halen wat er in zit. ABN AMRO richt zich daarbij op de domeinen sport, kunst & cultuur, educatie en ondernemerschap. Op ALLsportsradio krijgen sporttalenten de mogelijk om hun verhaal te doen.
“Erg mooi dat een partner als ABN AMRO nu instapt als ‘Partner van de Toekomst’. Uiteraard om sporttalent te ondersteunen, maar deze samenwerking onderstreept ook nog eens onze visie dat internetradio de toekomst heeft en dat wij ook jong radiotalent de ruimte bieden om radio te maken en nieuwe wegen te bewandelen. In meerdere opzichten zijn wij dus blij met deze samenwerking als ‘Partners van de toekomst’, aldus Lars Schotanus van ALLsportsradio.
Ernst Boekhorst, Manager Sponsoring ABN AMRO: “We kijken uit naar de samenwerking met ALLsportsradio zodat we sporttalenten nog meer in de spotlights kunnen zetten. Dit sluit naadloos aan bij ons sponsorbeleid waarin talenten centraal staan”.